Fri adgang til masser af film og serier

Med tv fra YouSee bliver det aldrig kedeligt at se tv. Du får nemlig fri adgang til film fra det amerikanske filmselskab Paramount, og vi har sørget for, at du kan se deres film kort tid efter, de har gået i biografen. Hver måned får du desuden fri adgang til en udvalgt premierefilm. Det kan være en thriller den ene gang og en romantisk komedie den næste, så der er noget for enhver smag*.

Men du får også fri adgang til masser af andre film, serier, børneunderholdning, dokumentarer og meget mere. Fx tegnefilm fra Nickelodeon, komedieserier fra Comedy Central og medrivende Discovery-reportager.

*Paramount+ følger med YouSee Tv-boksen. Enkelte tv-bokse undtaget. Ring 70 70 40 40, hvis du vil vide mere.

Se tv på farten

Måske vil du helst se nyheder på din mobil i toget, din yndlingsserie på en tablet under dynen og fodboldkampen på din pc? Det er helt op til dig. Du kan nemlig tage de fleste af dine tv-kanaler med dig overalt i Danmark.

Alt du har brug for er YouSee Tv & Film-appen. Første gang du bruger appen, skal du logge ind – men herefter åbner du bare appen og ser tv, som det passer dig.

Slip for faste sendetider

Med YouSee Tv-boksen får du nem og hurtig adgang til al din underholdning – uden af være bundet af faste sendetider. Du kan nemlig finde de tv-programmer, du gik glip af i det store tv-arkiv. Sætte et program på pause, hente en kop kaffe, og se videre, hvor du slap. Optage et afsnit af familiens yndlingsserie til en regnvejrsdag. Eller starte et program forfra, hvis du ikke sad klar foran fjernsynet på slaget otte. Alt sammen ved hjælp af få tryk på din fjernbetjening.

Alt dette får man for kun 30.- kr. om måneden.
Boksen bestilles direkte ved Yousee

Sulsted Antenneforening